ZALIA: Resumen del informe de la Confederación Hidrográfica

Sobre la documentación aportada


  • Introduz breves especulaciones simplistes sobre posibles impactos sectoriales


  • Nun s’afonda nos aspectos mediuambientales


  • Nun cumple los requisitos mínimos establecíos nel Anexu I de la Llei 9/2006 de 29 d’abril sobre evaluación de los efectos de determinaos planes y programes nel mediu ambiente.


  • Resulta difícil considerar qu’esti documentu constituya l’Informe de Sostenibilidá que l’artículu 8 de dicha Llei señala como iniciu del procedimientu de tramitación ambiental.



Dende’l puntu de vista del ámbitu competencial de la Confederación


Suxérese al muérganu ambiental que solicite al promotor la inclusión nel Informe de Sostenibilidá de:



  1. Un apartáu específicu relativu al abastecimientu de agua, cuantificando, como consecuencia de la implantación de la ZALIA
    - l’aumentu previsible de la demanda
    - la capacidá actual d’atender esta demanda
    - les previsiones d’infraestructures pa complementala, si nun fuera suficiente.


  2. Un apartáu relativu a la capacidá actual de depuración d’agues residuales, con indicación de les previsiones en casu de que quedase sobrepasada tres la implantación.



Sería recomendable solicitar la inclusión d’un apartáu nel que se trate con rigor la corrección de los posibles efectos sola ZEPA AS-13 (Zona Especial de Protección d’Aves, “Banzáu del Centru”), ya que l’afirmación de que la presencia d’una autovía ente ella y la ZALIA representa un efeutu amortiguador carez de fundamentu y, en determinaes circunstancies, podría dar llugar a un efeutu multiplicador.